Levon messu ja työntekijöiden tehtäväänsiunaaminen

su 19.5. klo 10.00 – su 19.5. klo 11.30
Maarian kirkon lasimaalaus

Maarian kirkko

Tervetuloa Helluntaina ADAMA-kulttuurisarjan ensimmäiseen tilaisuuteen

Helluntaina, Pyhän Hengen ja kristillisen seurakunnan syntymisen juhlapäivänä, Maariassa vietetään levon messua, jossa musiikki ja hoitava jaettu hiljaisuus antavat tilaisuuden levähtää Jumalan läsnäolossa.

Messussa siunataan tehtäviin seurakuntasihteeri Hanne Hieta, diakonian viransijaiset Mervi Hietanen, Janina Korpioksa ja Katariina Ottosson sekä vs. nuorisodiakoni Orkkuli Kuisma. Messun jälkeen on kirkkokahvit Pappilassa. Kahveilla kiitetään diakoni Helena Aarnivuota, joka palveli pitkään Halisten diakoniatyöntekijänä ja on nyt siirtynyt Maskun seurakuntaan.

Messussa palvelevat liturgina Milla Ruskeepää ja saarnaajana Kristiina Frondelius sekä kanttorina Marja Haikka. Tehtäväänsiunaamisen toimittaa Laura Maria Latikka. Verbum Sonans -kuoro laulaa messussa, joka on myös osa kuoron 100-vuotisjuhlaa.

Kirkkoon voi tuoda mukanaan omia luonnonkukkia, joita varten kirkossa on maljakoita.

Messu aloittaa 2024 kevään kultturisarja ADAMAN.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Katso linkistä muutkin ADAMA -kulttuurisarjan tilaisuudet Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Maarian seurakunta